• Onze locatie

    Merwedeweg 6a
    3621 LR Breukelen

    Routebeschrijving
  • Stuur ons een bericht

  • Neem direct contact op

  • Volg ons op socialmedia

Onze 10.000m² showroom
Merwedeweg 6a
  3621 LR Breukelen
Kom langs, een afspraak maken is niet nodig! Of bestel alles hier online!

Indien u graag de catalogus met prijzen van onze Glossy meubelen ontvangt,
stuur dan een email naar contact@gruppocorso.nl met als onderwerp VERZOEK CATALOGUS GLOSSY.

U ontvangt van ons een We-transfer link.
Als u deze heeft gedownload kunt u het ZIP-bestand 'uitpakken' en de catalogus in PDF-bestand doorbladeren.

Lees meer
1 - 22 of 22
Van hoog naar laag sorteren
1 - 22 of 22
Van hoog naar laag sorteren

Kantoor meubels

Kantoormeubelen

Praktische, stijlvolle kantoormeubelen vindt u bij GruppoCorso, uw specialist op het gebied van winkelinrichting. De kantoormeubelen in ons assortiment bieden u en uw collega’s opbergruimte, een comfortabele werkplek en een stijlvolle moderne inrichting in het kantoor. Met de kantoormeubelen van GruppoCorso weet u tevens zeker dat u lange tijd beschikt over kwalitatief hoogwaardig materiaal: wij bieden u louter degelijke kantoormeubelen. Een investering weliswaar, maar eentje die zeer zeker de moeite waar is. Alle kantoormeubelen in ons assortiment zijn op maat gemaakt voor het dagelijks runnen van een kantoor. Denk bijvoorbeeld aan praktische opbergruimte, de juiste maten en een goede inrichting van de werkplek. Voor uw favoriete kantoormeubelen kijkt u snel in het assortiment van GruppoCorso. U vindt u o.a. stoelen, tafels en kasten terug. Neem ook eens een kijkje bij ons assortiment winkelverlichting, handig voor uw kantoor.

Een paar kantoormeubelen uitgelicht

Om u te laten zien wat we bedoelen met praktisch voor het kantoor, lichten we twee kantoormeubelen uit ons assortiment toe. Om te beginnen met:

  • Buro glossy wit
    Dit is de ideale receptiedesk voor uw bedrijf. Het bureau heeft een verhoogde ruimte aan de ontvangstkant zodat uw gasten hier direct op de goede hoogte aan kunnen staan. Door die verhoging is er tegelijkertijd ruimte gecreëerd om mappen en dergelijke kwijt te kunnen voor de receptionist. Tegelijkertijd heeft uw werknemer een breed werkoppervlak ter beschikking met verhoging aan de zijkanten en achterkant voor een beetje privacy.
  • Hokjeskasten (kasten 9 t/m 11)
    Hokjeskasten zijn steeds populairder wordende kantoormeubelen. Handig hieraan is dat alles open, transparant en overzichtelijk is voor uw werknemers. Iedereen kan de inhoud in één oogopslag zien waardoor deze kantoormeubelen ideaal zijn om snel toegang te krijgen tot de informatie die uw werknemer op dat moment nodig heeft.

Kantoormeubelen afhalen

Onze scherpe prijzen zijn voor het afhalen van uw winkelinrichting. Ook is het mogelijk om een bestelling te laten bezorgen. Meer weten hierover? Neem contact met ons op: bel 0031(0)346 76 40 39 of stuur een bericht via onze site. Wij zijn het beste te bereiken tijdens werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur.

You can select 5 products only