8,5 / 10
Gebaseerd op 488 beoordelingen
Gvgifts: "Goede kwaliteit"
29 mei 2023Als je wintersportartikelen verkoopt moet je etalage uiteraard stoer en sportief ingericht zijn. We geven een aantal tips en voorbeelden van etalages die volgens ons heel erg geslaagd zijn!
Het is belangrijk dat de etalage actie uitstraalt die past bij de sport. Statische etalages zoals je toch nog veel ziet bij sportwinkels inspireren nauwelijks omdat ze niet inspelen op de beleving van de voorbijganger.
Een etalagepop beklimt een berg ©Moncler
Onderstaande etalage wekt het verlangen op om hetzelfde te ervaren als wat de paspop in de etalage aan het doen is. Dit verlangen motiveert mensen om de winkel binnen te stappen om wintersportkleding te kopen. Je voelt al bijna de wind, de kou en de snelheid wanneer je op je ski’s naar beneden gaat.
Vliegensvlug de berg af terwijl de wind je om de oren slaat ©Moncler
Let goed dat de paspop een houding heeft die past bij de kledingstijl. Zorg daarnaast dat de belichting, de omgeving en de accessoires het plaatje helemaal compleet maken. Klanten kopen meer als ze zich kunnen identificeren met de lifestyle die wordt uitgebeeld. Als je mannelijke en vrouwelijke etalagepoppen in sportieve houdingen neerzet krijgen klanten de kans om te fantaseren over een wintersportvakantie met hun partner of vrienden en vriendinnen.
Lekker met je partner in de skilift: samen zweven door de ruimte ©Moncler
Bij Gruppo Corso hebben wij een groot aanbod mannelijke en vrouwelijke etalagepoppen in sportieve poses. We hopen dat we je in ieder geval weer wat extra inspiratie hebben kunnen geven!